Min födelsedag, 25 år!!!
Vaknade som sagt upp i en hotellsäng på min 25 års dag, sov som en prinsessa. Jag väcktes av en fin morgonstämma som sjöng "ja må hon leva" bredvid mig. När vi fixat ordning oss knackade det på dörren och där stog min fina familj och sjöng för mig. Öppnade lite paket innan vi gick ner och åt frukost tillsammans 
(null)

(null)

(null)

(null)
Väldigt gott och fräscht! Kul att alla kunde vara med på frukosten också 
(null)
Efter frukost åkte hela familjen till Oxelösund och Boda Borg. Shit vad kul det var! Dit kommer jag åka fler gånger. Åkte hem igen så var det dags för kalasfika hemma hos oss tillsammans med Oscars familj
(null)

(null)

(null)

(null)
Vilken dag!! Tomt nu när det är slut och ett helt år tills nästan gång. Men har massa annat spännande att se fram emot framöver så det blir kul det också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress